0

Posiadasz 0 produktów w koszyku

Brak produktów

Produkt dodany poprawnie do Twojego koszyka

Ilość
Razem

Ilość produktów w Twoim koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Razem produkty: (brutto)
Dostawa: (brutto) Darmowa wysyłka!
Razem (brutto)

cms

1. Czy wstawiamy faktury Vat?

Tak, na życzenie na klienta wystawiamy fakturę na firmę lub imienną. 

2. Czy można zamówić produkt przez telefon? 

Tak, oczywiści zapraszamy do kontaktu 515 022 010.

3. Czy przy zakupie gotowych okularów jest możliwość otrzymania faktury VAT  bez podziału na oprawki i szkła? 

Jest możliwe wystawienie na fakturze jednej pozycji np. okulary korekcyjne do pracy przed komputerze. 

4. Czy można skontaktować się z wami telefonicznie?

Tak, zamówienia można składać telefonicznie pod numerem 515 022 010 od poniedziałku do soboty w godzinach od 10 do 20-stej. Chętnie doradzamy i szukamy najkorzystniejszych rozwiązań.

5. Czy cena szkieł cylindrycznych różni się od zwykłych sferycznych? 

Jeśli cylinder jest do 2 D czyli np. -1,00/-1,75/180° to cena nie ulega zmianie (są to zwykłe szkła magazynowe), jeżeli wartość ta jest powyżej 2 D, możliwy jest wzrost ceny (szkła recepturowe).

6. Jak długo czeka się na wysyłkę?

Zamówienia realizujemy od 1 do 5 dni. Czas realizacji może wydłużyć się w przypadku gotowych okularów (ramka + szkła), ze względu na ewentualne opóźnienie ze strony hurtowni szkieł okularowych.

7. Czy szkła montowane są w waszym salonie optycznym, przez optyka? 

Tak, montażem zajmuje się optyk z 30-letnim doświadczeniem. Pracujemy na topowych szlifierkach firmy Briot oraz Essilor Mr Blue

8. Ile zapłacę za przesyłkę? 

Koszt wysyłki: 

- kurier (przedpłata) - 10 zł

- kurier pobranie - 15 zł 


9. Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Płatność można dokonać przez system płatność TPay lub bezpośrednio na konta nr.
Optidrill Kinga Rys

27 2490 0005 0000 4500 9216 3181

10. Czy dostanę rachunek lub fakturę?

Każdy klient wraz z zamówionym towarem otrzyma paragon fiskalny. Jeżeli życzy sobie otrzymania faktury VAT powinien poinformować o wcześniej.

11. Czy sprzedawane produkty są objęte gwarancją, co w razie reklamacji? 

Tak, posiadają gwarancję producenta oraz objęte są prawem do reklamacji.

12. Czy mogę zwrócić zamówiony towar jeśli nie spełnia on moich oczekiwań?
 

Tak, klient ma prawo do 14 dni zwrócić towar bez podania przyczyny.

13. Czy mogę zwrócić gotowe okulary czyli okulary na zamówienie z zamontowanymi szkłami?

Według prawa w Polsce okulary korekcyjne są wyrobem medycznym, który nie podlega prawu do zwrotu. Są wykonywane jako produkt na zamówienie. Oszlifowane soczewki nie nadają się do dalszej odsprzedaży. W takim przypadki zwracamy środki tylko za ramke

14. Czy oferowany towar jest nowy?

Tak, wszystkie sprzedawane produkty są fabrycznie nowe.

15. Czy mogę zakupić np. 5 lub więcej ramek w celu przymierzenia?

Zdajemy sobie sprawę że towar używany przez 14dni  może nosić ślady użytkowane. Z tego powodu wysyłamy maksymalnie 2 ramki do ewentualnego przymierzenia aby unikać wysyłania kolejnym klientom towaru ze zwrotu.